Cicikus1 Kızlar Buzlukta dondurma vardı. Ben biraz aralık unutmusum kapıyı ve çözünmüş sonra hemen kapattım kapısını şuan dondu o dondurmayı yedim bi şey olur mu acaba?
Dubletombikdoner 😁😂 olmaz olmaz 🤣 ama neden yedikten sonra soruyorsun 🤣yemeden sorsana 🤣 ya baska bisey olsaydi 😁😂