Merhaba,
12+5 haftalık hamileyim. Gece hafif kanamam oldu.kanama alanım vardı. Doktora muayene gittigimizde kese suyunda azalma olduğunu söyledi biraz olumsuz konuştu. 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdı. Böyle olup kese suyu artan çoğalan var mı. Bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı