Ftmagull Suan eşimin görevi nedeniyle memleketteyim doğuma cok az kaldı büyüklerim bebeğin 40 ı çıksın öyle git evine diyo evimiz istanbulda. Lohusayken yalnız kalınmaz bişi olur bide 40ınız çıktıktan sonra gidin diyolar sizce öyle sorun olur mu ?
Ozlem23 Ftmagull birşey olmaz biz şimdi kızımla yalnızız ve 40′i çıkmadı daha eşim sabahları işe gidiyo