Merve5561 merhaba ben de 18+1 oldum bugün . Bende de aynı gaz sorunu, gaz olduğu için de sıkışma ve ağrı oluyor. Kabızlık için duphalac yazmıştı doktor ondan sonra gaz ağrım daha da arttı.. arada göbek deliğimin biraz altında top gibi sıkışma oluyor geçiyor. Bugün doktorum bunların 26. Haftaya kadar normal olduğunu söyledi. Tabii her bünye özel, doktorunuza da danışın