Kızlar arkadaşım yumurtlama takibi yapıyor. Normalde adetleri ve yumurtlaması düzenli oluyordu. Bu ay ki ovulasyon testinde erken yumurtlama oldu. Aradan 13 gün geçti test yaptı pozitif çıktı. Adetime daha 7 gün varmış. Sizce ne yapmalıyız 😂 ben adete kadar bekle test yapma dedim ama yumurtlama gününü baz alarak test yapmış 😂