Boncuk123 Siyahbeyaz03 nasıl çıkıyor ? Normalde ikinci çizgi hep silik oluyor? Gebelikte ikiside net mi belli oluyor ?
Siyahbeyaz03 Elifadgzl 2-3gun geçilmişti beta da baktirmistim 500 küsur çıkmış tı kalbi durdu kurtaj oldum bugün hsg çekildim