seda123 kzlar ben 33+5 haftlaik hamileym bole belimde adet olcakmisim qibi ince bi aqri var korkmalimiyim ? ozellikle sag tarafmda ..
Ruken123 seda123 biz ne desek boş canım uzun süreli ise doktoruna gitmelisin burda korkmamalısın deseler bile ihmal etmemelisin
Twinsmom66 seda123 benimde aynısı var 33 haftalığım.bnde . Rahim boyum filan hep normaldi ama kasılma çıkmıştı nst de aksama kadar geçmezse dr a gdiicem