Merhaba anneler bugün doktor kontrolum vardı. 34+4 günlüğüm bebeğin kilosu 2260 boyu 42 cm dedi doktor 3 kiloya yakın doğar zamanında doğarsa yani 40 haftayı tamamlarsa dedi. Ben ilk doğumumu 36 haftalık yaptım. Ümidim yok son haftaya kadar beklemeye açıkcası 38 gibi doğum yaparım diye düşünüyorum. Sizce bebeğime biraz kilo aldırmak için ne yapmalıyım en azından 3 kiloyu yakalaması için. İlaç olarak d vitamini ve kan hapı kullanıyorum aslında iştahlıyım ama demek ki bebeğe kilo aldıracak şeyler yemiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var 😊