Mezig20 valla bana dün verdiğim kan için cuma öğleden sonra çıkar demişlerdi. Neyseki barkod no aldım kendim netten surekli baktim dun çıkmış sonucum. Barkod no alırsanız kendiniz de bakabilirsiniz. Genelde 3 güne cikar diyorlar ama aynı günde çıkabiliyor. Benim ki aynı günde cikti.