Meral_11 canım o ömründe 1 kere yararlanılan biseymis ben ilk doğumda sigortalı olduğum için bilmiyordum bunun olduğunu şimdi özel karşılamıyor diyince hadi ya tüh dedik çünkü muayene parası çok 400 du ama analık hakkınız var o da sigorta niyetineymis ama dediğim gibi 1 kez yararlanıliyormus yani sadece 1 hamileliginde baska yokmuş 2. De bende onu kullandım normal sigortalı gibiyim şu anda sende hakkını kullan kuzum sigorta yoksa herkese 1 kez varmış bu hak