Bende 21 haftalığım 17 haftalıkken oğluşumuz olacağını öğrendik sonrasında azar azar almaya başladık bir anda hepsini almak çok olur diye. Ama tabiki bir sürü eksik var daha😀 biraz kıyafet aldım zıbın takım corap gibi. Banyo ürünleri bakım ürünleri biberon deterjan vs hiç girmedim bile😀