esras Kızlar ben hamilelik testi yaptım bu sabah baya silik çizgi duruyor ama adet oldum 😫😫😭 sizce neden olur böyle Şimdi resim atamıyorum müsait olunca çekip atcam
YuvarlanamayanPandaa esras adet zamanı hormonlardan dolayı yüksek oluyor ben adet olacagım gün 4.80çıkmıştı kanda akşamına adet oldum
Serapem esras canim bunun birden çok sebebi olabilir en güzeli muayene aklını burada karıştırma doğru hastaneye
esras Seymamuge malesef öyle kolay değil burda kan vermek diycek bana git evde test yap bekle adet olduysanda adet oldun diycek keske turkiye gibi olsa ne güzel git kan ver ev aile hekimine baksın bitti ben yurtdisindayim oturduğum yerde öyle yani ☹
Busradonmezus esras pek ağrı olmaz kimyasalda adet olursun dış gebelikte ağrı oour. Hatta çoğu kadın kimyasal gebelik geçirir ama farketmez adet olur