deno1 pppnar456 ben tup bebekle hamileyim suanlık dışa bi kanama yok ama doktor yatış dedi progestan igneyi bırakmıştım kanama yok diye bıraktıktan bi hafta sonra kanama alanı oluştu 😑
pppnar456 deno1 anladım canım hayırlısıyla inşallah bu günleri atlatırız bende tedavi sonucuyla hamile kaldım o yüzden sürekli uzanıyorum
deno1 pppnar456 ah ah bende öyle hic kalkamıyorum kimsede yok gurbette gelinim esimin ailesiyle konuşmuyoruz zaten esim cok yoğun ticaretle uğraşıyor 2 isi zor yetişiyor eve bile gelemiyor cok zor yaa Allah yardımcımız olsun