hayalsu Kızlar sabah şeker yüklemesi sonucum 186 çıktı doktorum acil dahiliyeye git dedim korktum varmı aranızda bunu yaşayan
Sermec27 hayalsu ben canım yüklemede aclık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı 22 haftadan beri diyet yapıyorum 37 haftalık hamıleyım arada kaçırdığım oldu ama güzel gidiyor cok şükür şekerim
hayalsu Sermec27 bana doktor bi kez aç karına 50 gr lık yaptırdı öyle tokluk falan yaptırmadı seninki benden az bu arada suyum sınırda olduğu için doktor şeker yüklemesi yaptırdı seninde suyun fazlamıydı
Sermec27 hayalsu evet su fazlalıgı vardı bir ara düzeldi şimdi hafif biraz daha artma varmış ama yine cok sınırda değilmiş diyet yapıyorum işte insilün kullanıyorum şu an
hayalsu Sermec27 iğne mi kullanıyorsun benim sınırdaydı suyum ama şunu merak ediyorum bana direk şekerli su verdiler 1 saat sonra kan ve idrar baktılar bazılarının aç karına kan ve şekerli su sonrasında da kan alıyorlsrmış anlamadım gitti
Sermec27 hayalsu evet insilün kullanıyorum akşam tok karnına benim aç karnına kan aldılar sonra 75 gr lık içeçeği içtikten sonra da 1 saat ve 2. Saat kan aldılar
Sermec27 hayalsu bilmiyorum ilk aç karnına kan alınıp sonra içeceği içtikten sonra 2 kere kan verdim ben
Hatice9620 Benimde önce aşık bakıldı normal çıktı sonra 75lik glikoz verildi her yarım saatte bir kan aldılar 4kere ilk saat 170lerde 2.saat 140lardaydı diyetisyene yönlendirdi şekerim normal seyrinde şuan çok şükür