Seda5431 hasibedal20 aynen öyle canım bakalım artık bugün kontrolüm var ne diyecek bi an önce gelse diye dört gözle bekliyorum valla 🙄
Nazbahar hasibedal20 son 12 fakat bebeğim biraz kiloluymuş normal olsun istediğim için haftaya çarşamba doktorum hint yapı içirecekmiş doğumu başlatıyormuş sonrasında açılmaya göre suni sancı ile devam edeceğiz umarım sezeryana dönmeden doğum yapabilirim 😬🐣
hasibedal20 Nazbahar inşallah normal doğum olur benim doktorum da demişti bebeğin kilolu normal doğum zor olur diye bakalım suanlik bizim de normal gözüküyor ya