11 haftalığız sadece peçeteye silince arada bi gelen pembe kahverengi akıntım var doktorum iğne verdi adet dönemlerime yakın hep oluyor 2. Gebeliğim oğlumda hiç yaşamamıştım rahat olmaya çalışıyorım ama ister istemez korku var böyle birşey yaşayan sonra geçen oldumu kanaması 🤦♀️