Arkadaslar sat a göre 7 haftalık gebeyim idrar testi yaptıgımda çok silik çıkmıştı ikinci çizgi bi gün snra yaptgımda bi tık daha belirgindi saglık ocagında betaya baktırdm 2510 çıktı bugün hastaneye gittim ultrasonda bişiler yok yok yok diyip durdu kadın snra dedi kese yok snra bastırdı karnıma kese var bebek yok ama bebek oluşcak gibi felan dedi korktum ya geç döllenme de olablr felan dedi boş gebelik olma ihtimali varmı sizce? 5-6 tüp kan 2 kutu idrar verdim beklemedeyim ama içim içimi yiyor 🤷🤷