svdasrn Arkadaşlar selamlar. 5.5 aylık gebeyim ve İlk gebeliğim. Bebeğim geceden beri hareketsiz . Biraz panik oldum cevredekiler normal , bazen olabiliyor dedi. Benimle aynı durumu yaşayan oldu mu acaba ?
dakpinar- svdasrn çikolata falan mı yeseniz mutlu oluyormuş sanırım bebekler öyle olunca belki hareketlenir , üzülme annesi Allah’ın izni ile bir şey olmaz inşallah dinleniyordur kuzum 😍
Seyma46-46 svdasrn Evet normal hergün aynı şekilde hareketleri olmuyor. 32 haftalığım dünde çok haraketsizdi sonradan hareket etmeye başladı.
Hilal-_19 svdasrn 18+3 haftalıgız bizde dün 8 saat kadar harekt etmedi sabah kalktımda hareket ediyodu bekleyin biraz isterseniz