sedacelikss Merhabalar bebeğin nabzında 140 altı için erkek,140 üstü için kız bebek diyorlar sizlerde tuttu mu acaba bu kalp atışları kaçtı bebişlerinizin ve cinsiyetler ne oldu acaba
Yavrucuk07 sedacelikss dun doktoruma sordum,yok öyle birşey dedi,çıkıntı varya yukarda ise erkek,aşağıda ise kız dedi,12 haftamda kız tahmininde bulundu,özel hastanede
Littlespy sedacelikss 140 üstü ve erkek 😃 doktorum ben heyecanlı olduğum için bebeğin de kalbinin o kadar hızlı attığını söylemişti 😃
Hafissee sedacelikss öyle bişey olsaydı doktorlar 16.haftalara kadar beklemezdi😁 direk kalp atış değerinden cinsiyeti net söylerdi o yüzden dogru değil tabikide