Ezgideniz Arkadaşlar 23. Haftada bebek için rutin tarama testi yapılması istendi sizce risklimi yapılmalımı yapılmamalımı? Bilgisi olan varmıdır
Nimet_Gamze34 İkili tarama testi sanırım. Sakınca yok onda ama o kadar gerekli mi bilmiyorum. Benim doktorum bana yapma dedi. Her türlü kabul edeceksen bebeğinin gerek yok ben hastalarıma da önermiyorum, bende kendi kızıma hamileyken yapmadım dedi.