Kızlar oksapar sabah akşam 0.4 kullanıyorum ben ama bakıyorum bazı arkadaşlarda kanım aşırı sıvı durmuyo diyolar bende şeker ölçüyorum sürekli iğne ile delindiğinde bakıyorum öyle bir sıvılığı yok çok takıntılı haline geldi ve geçmiyo ne yapmam gerek bilmiyorum 15 haftalık hamileyim 4. Haftamdan be kullanıyorum beynimi yedim artık yetiyo mudur diye ani faktör doz testi yaptım sonum 0.25 çıktı antikaogülasyon testlerim var doktor sürekli test istiyo ve belirli bir şey yok anlayan varsa atabilirim, bu kanla sıvılaşmadınız alakası varmı yada takıntı haline geldi aşırı tedirginim nasıl geçecek bilmiyorum artık gerçekten kafayı yicem.. akıl verin ne olur bana