Kızlar canı çeken okumasın lütfen. Ben havalar ısındı ısınali her gün dondurma yiyorum yaa özellikle Magnum var ya onlardan eşim de alıyor dolaba dolduruyor ,mutlaka her gün bir tane yemeden duramiyorum 😏 siz yiyor musunuz vicdan rahatlatmak için yazdım buraya daaa çok mu zararlı olur ki 😁