Merveee34 Alyas22 girer veya girmez demek doğru olmaz .. ciğer gelişimini tamamladıysa girmez .. Ama çoğu bebek oksijen desteği alabiliyor
Rabia112 Alyas22 emme refleksi,ciğer gelişimi güzelse küveze girmez büyük ihtimal 😊 eğer doğum yapacaksanız sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❣️
merve_yldz51 Alyas22 36+6 da doğum yaptım 3 gün önce çok şükür girmedi. Biraz bebeğin ciğer gelişimine bağlı canım
birprensesvebirprensannesi Alyas22 Bunu kimse bilemez canım 35+2 de 2 gün önce doğum yaptım şükürler olsun 2 saat sadece kaldı kuvezde yanı bebekten bebeğe bağlı bir durum ciğer gelisimiyle alakalı işte
KaranveKardesi Alyas22 ben 36 da sezaryen işe doğum yaptım. Küveze girmedi kilosuna gelişimine bağlı canım. Sağlıkla al kucağına
Minigimm0611 Alyas22 o hiç bellinolmuyor canım ya arkadas 2hafta 35+3 te yaptı 2750gr doğum küveze falan hiç girmedi cocuk cok sükür
Ezgitpc Arifcaninannesi benimde dün sabah doğum yaptım 36+6 da 5le 7 gün arası kalabilir dedi enfeksiyondan şüpheleniyorlar