ilknurbgm006 benim doktorum ilk başta gece yatmadan 1 tane iç demişti, gün içinde mide bulantın olursa, gece yatmadan 2 tane iç..yine bulantın olursa gece 2 sabah 1 tane iç demişti. Bu şekilde arttırarak günde 4 ü gecmemesi gerekiyormuş. Ama bence gündüz içmeyin çünkü uyku ve uyuşukluk yapıyor.