Ben kahvaltı yapıyorum sonra meyveyle geciyo bütün gün. Akşam olunca mide bulan tim başlıyor. Hic bisey yiyemiyorum akşamları. Ac karna uyuyorum. Sabah uyandığımda da istifra ediyorum. Mide boş olduğu için safra çıkıyor sadece 😢 herkes kızıyor biseyler ye diye ama elimde olan bisey değil. 😑 kendi derdimi anlattım biraz ama. Bence iki öğün yiyorsan genede iyi