221120 Haftada rutin kontrollerimde idrar testimde protein 1+ çıktı ve su tüketimim epey azdı 1 haftadır dikkat etmemiştim daha doğrusu, yassı epitelimde 0 4 olması gerekirken 7 çıktı yani enfeksiyon olma ihtimali varmış. Doktoruma tahlillerimi gösterdiğimde tansiyon takibi yap eğer yüksek çıkarsa gebelik zehirlenmesi ihtimali var ama tansiyonun normalse sorun yok dedi. Tansiyonumu 2 gündür ölçüyorum ve çok şükür 10 a 6, 11, 6 en yüksek 12 e 7 çıktı. Sadece merak ettiğim benim gibi sadece idrarında protein çıkıp sonrasında düzelen var mı? Gebelik zehirlenmesi olacak diye korkuyorum açıkcası, tansiyonumun düşük olmasına rağmen :(
mucizem09_ 221120 valla bendrde protein cikti ama tansiyonum iyiydi enfeksiyon vardi sadece doktor onemsemedi enfeksiyon bazen protein cikariyormus ki protein tek basina bi anlsm ifade etmez korkma canim
Ozge0200 221120 benimde öyle çıkmıştı canım su çok içememe rağmen sonrasında tansiyon takibi yap dedi normaldi hep kontrolde tekrar verdim temiz çıktı olabiliyor öyle arada tansiyonun çıkmıyorsa sorun etme o kadar
221120 Bu durumu yaşayan kimse yok mu sadece idrarda protein kaçağı olan ve atlatan. Tansiyon normal ödemde yok ☹️
221120 Ozge0200 çok sağolun böyle şeyler duyunca moralim düzeliyor gerçekten, Rabbim bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah