Tuubiii 27 haftalık ikiz hamileyim. Bence önce cinsiyetleri belli olsun sonra alışveriş yap canım. Mesela benim iki erkek her şeyden ikişer tane almadım. Nasıl olsa bir aldığım diğerine de uyar diye düşündüm. Ama bir erkek bir kız olsa durum farklı olurdu. Genelde ikili satılan tulumlardan aldım, bir de çok fazla yeni doğan alma dediler çabuk büyüdükleri için. 0-3, 3-6,6-9 karışık aldım. Hastane çıkışları da idare ettiği için yeni doğan çok gerekli olmuyor bir bakmışsın büyümüşler dedi çevremdekiler.