cansuakyz Gece tuvalete kalktığım da bir şey olmamasına rağmen sabah pembe kahve karışımı bir leke geldi akıntı şekilde 37+5 şu an kontrole gidiyorum dua edin kızlar:)
Sehertryk cansuakyz benimde geldi 37+5 gitim bir santim açıklık vardı eve geldim gercek sancısı bekliyorum haber verin Altan açılma olursa hayırlı sağlıklı bir şekilde bebegine kavuşursun
Bubuseli Sehertryk Benimde 37+6da geldi nişanım hemen çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık ama alt üst kemikler sıkıntılı çıktı bebek kafası çıkmaz dedi cumartesi günü sezaryen için bizde gün alicaz😓
cansuakyz Benim bebe makattı ama son iki gündür aşırı hareketliydi bacağımı çekiyordu resmen sabah da leke geldi işte normalde salı günü gün alacaktık bizde bakalım