Leylaakcay Ka(H)valtıda yumurta bazen haşlama, bazen kaşarlı , otlu omlet, yanına bol yeşillik domates salatalık biber.. bazen biber kavurup peynir ekliyorum. Bazen kekikli fesleğenli domates.. mutlaka 3-4 dilim peynir. Kaşar, lor, beyaz, tulum , keçi , ezine.. değiştiriyorum sürekli. Ceviz , avokado yiyorum. Bazen tahin pekmez karışımı. Bunlar genelde oluyor. Ekmek az yiyorum 1-2 dilim. Bazen tost yapıyorumz bazen ekmeklern üzerine yeşillik peynir koyup fırınlıyorum. Yulafı sütle bekletip içine muz keçiboynuzu pekmezi yada tozu yada özü artık ne varsa, içine 6-7 çiğ kuruyemiş tarçın ekliyorum. Bu şekilde de olabilir. Bal ve tereyağını çok nadir yiyorum. Kızartma ptates yemiyorum. Onlar çocuğa faydalı değil kilo yapıyor zaten.