Arkadaşlar ben 20.haftamda devlete muayeneye gidicem detaylı İçin randevu istesem yönlendirir mi 17. 18 haftada gittim ()16.haftada muayene olduğum İçin bir daha muayene olmadım )bana dediki riskli bir gebelik değilse detaylı ultrason İçin yönlendirmiyoruz nasıl perinatolojiye randevu aldınız burada devlette yaptırdım diyen arkadaşları görüyorum .doktora ne söylüyorsunuz ben anlamdım bu işten