Melisdem anladım canım yok ben gebeyim zaten Allaha şükür 16. Haftamdayım da. 14 ten beri kanamalarım var, medstar a gidiyordum 4. Haftadan 15. Haftaya kadar rahim ağzı kısalığı dedi, rahim incelmiş dedi progestan verdi 15 gündür yatıyorum. Yine kanamam oldu başka doktora gideyim dedim geçen gün ofm ye gittim orda ki doktor alttan muayene etti polip var dedi rahim ağzında et parçası varmış yani. O kanama yapıyor dedi birazda olsa rahatladım. Ama yine de Ali Fuat bey e de girmek istiyorum Bi nedir ne değildir diye çok duydum ismini ama bakalım inşallah sorun yoktur bebeğimde de