Sulearas Iri bebek şişko bebek demek degil mi bebegim. 42 cm 1.500 kg doktor bebişimi biraz iri dedi sizce bi sıkıntı olur mu
Ozge0200 Sulearas canım bu doktoru instagramdan takip et çok açıklayıcı videoları var dr.kagankocatepe haftalara göre kilosunu gelişimini her şeyi anlatıyor
Fatma6937 Sulearas 29+2gunlik 1.435gram benim oğlumda iyi dedi doktor sadece karında çok sertleşme oluyor sizdede bu haftalar oluyormu ?
Seyma0368 Bana da 28 +5 de 1550 dedi azıcık dikkat edin ana oğul dedi korkmayın birşey olmaz Allah n izniyle
Sulearas Seyma0368 İnş saglıklı olsunda ben surekli ceviz fındık bol besledim yavrucagımj. 12 kg aldım bu arada
Sulearas Nesli-85 bana baktı biraz iri bi bebek gibi dedimde o yuzden sorayım dedim Saglıkla gelsin canlarımız
Sulearas Fatma6937 evet evet oluyor magnezyum verdi doktorum gunde 2ye cıkarttık suan sıkıntımız yok cok sukur
Nesli-85 Sulearas bakalım iki hafta sonra tekrar kontrolüm var ne kadar olacak. Tek sağlıklı olsunlarda başka bişey istemiyorum.
Heather Sulearas Oğluöa da iri bebek demişti dr 3800 doğdu gayet normaldi yani. Ultrason yanıltıyor hem bebek hangi ay kaç g alcak belli değil. Yani şimdiden böyle şeyler söylemesi drların çok saçma.