Betul6565 katılıyorum heleki benim gibi bebeği başından beri aşağıda taşıyorsanız bebek büyüdükçe kalçaya baskı yapıyor daha beyer oluyor her hafta iğne oluyorum bu yüzden millet 1 gün dogum sancisi çekiyor ben her hafta valla dogum sancisi ile eş değer gibi geliyor bana