Busraa89 ben doğum iznine cıkıcağım zaman pandemi yeni başlamıştı, sgkyı aradım kçö alırsam doğum parası alamazsınız dediler ama burda çok kişi gördüm hem kçö hem doğum izni parası almıslardı. yine de 170i arayıp sorabilirsiniz ama raporu her türlü almanız lazım