219Eyll Zülal hanıma gebelik başında 1 kez gittim. Henüz yeniydi, 8 haftalıktı diye ultrason kısa sürdü tabi ama içeriden 6 dk içinde çıkmıştık 😅 Ama çok sevmiştim kendisini, insanı telaşlandırmayan sakin bir yapısı var. Diğer doktorlar gibi aman bunu yapma, aman şu yasak demiyor. Bir embriyo sağlıklıysa korkacak hiçbir şey yoktur demişti bana, hala o sözünü tutarak hareket ediyorum.