1 yaşında kızım var tecrübelerime dayanarak yazayım.
yazın dogucaksa eğer bolca zıbın alın, 20 günlükten sonra sadece zıbın giydirdik biz. e bebeğin beyaz zıbınları ve renkli zıbınları aşırı kaliteli.
yenidoğan için tulumlar daha kolay oluyor ama büyük aylar için alt-üst takım daha rahat bence.
ağız mendili cok lazım oluyor, müslin 2-3 tane yeter. penye battaniye 2 tane, nohut battaniye 2 tane.
tarak için o chicconun setleri hiç kullanışlı değil e bebekte 2li tarak var ondan aldım ve bebekler icin normal tırnak makası gayet yeterli.
küvet setini a101e falan geldiğinde alabilirsniz güzel oluyor onlar.
şampuan baby me, sabun bubchen, vucut sütü bubchen, deterjanları baby me sıvı tercih ettim. hepsinden de memnunum.
biberon mamajoo kullanıyorum, emzik kesinlikle avent ulra air diyorum.
beşik olarak ben anne yanı ahşap almıştım çok memnunum. park beşikler daha rahat ama benim kızım sallandığı icin onlar bana uygun değil, bunu göz önünde bulundurabilirsiniz.
hastane cıkısı icin 3lü veya 5li takımlar gayet yeterli, 10lu takımlar gereksiz bence.
bu arada kıyafetleri e bebek ve lcwden alıyorum, yıka yıka hiçbir şey olmuyor renklerinde.
süt sağma makinası alıcaksanız avent öneririm. gümüş göğüs kapağı mutlaka edinin, cok faydasını gördüm.
bebek arabası travel almayın bence, bende travele yakın bi araba vardı kızım 2 aylıkken satıp, sırtı tam yatan normal baston aldım. çok zor oluyor o arabaları taşımak ve kullanmak.
aklınıza takılan bir şey olursa yine sorabilirsiniz 😊