Melike-Alya 8 günümüz kaldı 🤗 Bebiş doğdu butonumuzda geldi ama bizde tık yok 🥳🥰Sizde şafaklar ne durumda kızlar geri sayım başladı mı 🥰 Varmı ağrınız sancınız 🥰❤️
svksym Melike-Alya ayy bayılacam bu senenin bebeleri neden gelmiyor bizim de son 10. Öyle bir buton çıkmadı bende bu arada
Aysenur_20 svksym son 10 günAma hiçbir belirti yok dediğin gibi patlıcam artık Haziran bebekleri bi türlü gelmek bilmiyor
Melike-Alya Leylaakcay Senin şafak baya var canım 🥰 Ozamanlar çok çabuk geçiyordu benim için ama şu son bir ay hiç geçmiyor 🙄 Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ❤️🌸
buseli07 Asyaayaz1 günlerimiz aynı neredeyse benimde 52 doğum tarihiniz için doktorunuz ne dedi acaba ?
Prlkelif Bu butonu merak etmeye başladım herkes yazmış benim daha çok var tabi 🙈son 95 ama iyice sabırsız olmaya başladım
Melike-Alya Prlkelif Bende merak ediyodum geldi sonunda bazen diyorum acaba bassam mı diye 😂 Bebek gelmedikten sonra buton bişey ifade etmiyor 🤪🥰❤️
AylinCk Hadi inşallah seni çok bekletmeden gelir annesi 😍😍benimde Şafak 69 valla ikili rakamlar çok yavaş geçiyor haklısınız 🤣
AylinCk Melike-Alya öyle mi diyorsun valla sıcaklarda çöktü diye mi böyle oluyor bilmiyorum ki 🤣🤣🤣geçecek elbet ne diyelim
24undebiranne Melike-Alya 15 dk bir kasilmalarim oluyor belirme vuruyor agrisi ama dayanilmayacak kadar degil ve ne nişanım geliyor nede su oyuzden de gidemiyorum hastaneye 😁