Smy238 önce kaç haftalıksınız sizi korkutmak istemem ama ben ilk 34 haftalıkken catı muayenesini hissetmedim iki gün önce tekrar catı muayenesi yaptı 36 haftalığım çok canım yandı derine indiğini söyledi iki gündür sancım var ve kahverengi leke geliyor çok moralim bozuldu pişman oldum keşke yaptırmasaymışım erken doğum olacak diye korkuyorum