Hanımlar merhaba.. Daha doğumuma 2 ay 2bucuk ay gibi bi süreç var fakat Karabük te Medikar Hastanesi dışında özel bi hastane yok.. Devlet veya Araştırma da doğum yapanlar var mı? Medikar ücreti çok fazla geldi bana (şuan 4750 tl ) Sizler nerede doğum yaptınız artısı ve eksisi nelerdi ? Bilgi verirseniz çok sevinirim. Karabük te 6 aydır yaşıyorum kimseyi de çok tanımadığım için sizlere sormak istedim