elfeylul evet suni sancı ile normal oldu. Ben düzenli yürüyüş ve pilates yaptım kendim. 39 haftaya kadar çok rahattım ancak 39. Haftada bir anda kalçama bıçak saplanır gibi bir ağrı oldu. Çok zorladı beni, yine de hafif pilates hareketlerine devam ettim. doğum anında da epidural yaptırdığım için ağrı hissetmedim ve sanıyorum daha da zorladığım için doğumdan sonra 20 gün kadar yürüyemedim, yataktan sağa sola dönemedim. Çok zorlandım. O ağrı geçince fıtığın ağrıları başladı. Ama çok ağır değildi o allahtan. Kilo verdikçe de ağrılar azaldı.