Bende 20+3 haftalık hamileyim ve henüz hissetmedim ben de endişelendim doktor da ayda 1 kontrole çağırıyor o yüzden merak da ediyordum dün sağlık ocağında kontrolüm vardı kalp atışlarını dinledim rahatladım herkes normal diyor ama bazıları da “aa daha hissetmedin mi hissedersin ya” falan diyor işte o zaman insan tedirgin oluyor