kelebegimm07 Çok merak ediyor.aranizda hiç ilaç kullanmayan vitamin almayan varmı birtek benmişim gibi hissediyorum. Hamileliğin başından beri mide bulantısı dışında bişi kullanmadim. Şuan 21 haftalığım demir ilacı kan ilacı Omega vs.. hiç bişi kullanmıyorum düşünmüyorum da. Doktorum tabiki demir ilacı yazdi tüp tup kan.gibi.tadinigrenc ama icmeyecegimi söyledim bulantı yaptığı için. Sizler neler kullanıyorsunuz?
Demetslt kelebegimm07 gebeliğin başından beridir Decavit ferro sanol magnezyum d3 vitamin artik ilaçtan sıkıldım ama bebegimin kilosu düşük olduğu için mecbur kullaniyorum
Umi21 kelebegimm07 neden kullanmıyorsunuz yediğiniz şeylerden hem sizin icin hem bebeğinizin gelişimi icin yeterli vitaminleri alamazsınız hele ki kan ilacı cok önemli ihmal etmemek lazim
Nry0682 kelebegimm07 Ben regenesis max (multivit)Tansiyon ilacı günde 6, demir ilacı,Coraspin günde 1,oksapar kan sulandırıcı igne,D vitamini,hayatımda hic ilac icmeyen biri olarak bunları iciyorum bebegim icin.
2-prensesannesiii kelebegimm07 Bende hep öyle sanıyorum bende 4. Gebeligim ilk zamanlar sadece foliK asit kullandım onun diisnda başka hap hiç kullanmadim çok şükür kızlarım biri 7 biri 5 yaşında sagliklarida yerinde
Hatice9620 Hamileliğin den önce hergün iğne oluyordum 4 5 tane hap içiyordum üstüne hamile kaldım tekrar kullanmaya devam ettim 12 haftadan sonra iğneler ilaçlar kesildi farklı iğrenç kokulu haplar içmeye başladım midem bulana bulana içtim 30 hafta olucam hala içiyorum mecbur içicem bebeğim için içiyorum o iyi olsun diye varsın midem bulansın.
Efsunnn kelebegimm07 bende sadece folik asit kullandım mide bulantisindan hiç half içemiyordum demir ilacida arada bi iyi hissedersem aliyodum
Nelmali kelebegimm07 prilam var sadece baska kullanmiyorum 25+4 kızım sağlıklı gelişimi iyi benim diger değerlerim iyi ama kanım düşüyor takviye alamıyorum demir alerji yapıyor doktor sınırın altına inerse direk kan verileceğini söyledi 😓
Elcnbykckr kelebegimm07 hiç değilse Demir ilacını kullanmanız gerekiyor bebek kan depolarınızı boşaltıyor onun yerine sizin ilaçla takviye yapmanız gerekiyor özellikle Doğuma kısa zaman kala vücuttaki Demir oranına bakılacak düşükse Doğuma kan bile bulmanız gerekebilir damar yolundan kan takılır. Evet mide bulantısı lanet birsey bende malesef ki yasıyorum ama hiç değilse Demir ilacını icmeye gayret gösteriyorum çünkü ileri de daha farklı zorluklarla başa cıkmamak icin açıkcası. İlac değişikliğine gidebilirsiniz şahsen Benim kullandığım Demir ilacı küçücük öyle rahatsızda etmiyor
Soulfly kelebegimm07 Valla ben de düşünmüyordum çok bulantım vardı ama doktorum "çocuk sendeki vitaminleri aldığında çökersin, ilerde zorlanırsın yaşlı gibi durursun kendine iyi bakman vitaminlerini kullanman lazım"dedi, o gün bugündür hem kendim için hem de bebeğim için kullanıyorum hepsini.
Ezos08 kelebegimm07 doktorunuz mu vermedi yoksa siz mi özellikle kullanmak istemediniz. Ben 13.haftamdan beri gyno ferro sanol ve decavit kullanıyorum şuanda 29.haftalığım devit-3 verdi doktorum mutlaka kullanmanız gerekiyor tüm hamilelerin ihtiyacı olduğunu duymuştum
kelebegimm07 Ezos08 hap yutamiyorum fobim var şurup ağızda eriyen sekild ekullanabilirim.anca bana verdiği küçük tüplerde midemi bulandırıyor kokusuna bile tahammülüm yok. Bı defa içtim geri çıktı içtiğim gibi.. doktorumun bilgisi var Yemen’e icmene çok dikkat etmelisin balık et tavuk yumurta yoğurt bunları çok sık tuket dedi dikkat ediyorum yememe inşallah bı sıkıntı olmaz🙏
Dilek58 kelebegimm07 bennnnn canım ikinci gebeliğim ilk oğlumdada hiç kullanmadm dr vermedi kan ilacı içtim sadece ikinci gebeliğim şuan kızıma 33+4 haftalığım yazmadı vitamin vs kan ilacı içiyorum sadece çok şükür sıkıntı olmadı hiç dr vitaminleri besinlerden almanı öneriyrm ilaç olarak deil diyerek vermiyr gelişimimiz de iyi 😌 şükür
bastille kelebegimm07 annem böyle yapmış zamanında her gebeliğinde bir dişi dökülmüş benim ve kardeşimin de kemik yapısı hiç sağlam değil ayrıca kronik demir eksikliğimiz var. tıp böyle bir imkan sunarken neden faydalanmıyorsunuz ki?
kelebegimm07 bastille hap yutamiyorum fobim var şurup suda eritilen şeyler sadece ama bı kokusu var berbat icilmiyor demir ilacı ama salinkontrol var iğnesi varsa vurulabilirim sorucam. Yeterki hap olmasın😔
Zezeeeyyldrm kelebegimm07 Ben kullanıyorum decavit feramat coledan ama ablam sadece vinalac kullanıyordu onuda bazen kullanır bazen kullanmazdı oğluda çok sağlıklı ve kilosuda iyi doğdu maşallah. Benim değerlerimde sıkıntı çıkmasaydı bende kullanmazdım.
arelinannesiii Zezeeeyyldrm vinalac folik asit kacinci haftaya kadar kullandınız acaba,bnde kullaniyordum 13.haftada bıraktirdi doktor yerine baska vitamin verdi
Yuceroglu kelebegimm07 sadece demir ilacı içiyorum başka yok benim. Doktorum önermedi. 36. Haftadayım
Ahsen03 kelebegimm07 bende bilinçli kullanmıyorum 26 haftalık oldum. Yediğime içtipime dikkat ediyorum Demir için çay tüketmiyorum neredeyse pekmez portakal suyu içmeye dikkat ediyorum. Demir ilacınaldım kan tahlili sonuçlarına göre atarım birer gün arayla. Sende fırsat buldukça tahlil ver normalse değerlerin bir sıkıntı olmaz inşallah
Eriminannesi kelebegimm07 ben her gün folik asit içeren multivitamin alıyorum 4 günde bir de kan ilacı alıyorum halilelik süreci ilerledikçe vitamini azaltıp kan ilacını arttırıcam. Sonuçta ne ne saman önemliyse o zaman kullanılmalı. İlk aylarda yeterli beslenemediğimiz için vitamin önemli son aylarda çocuk erken doğmasın diye kan ilacı önemli.
Zezeeeyyldrm arelinannesiii ablam kullanıyordu ama doğuma kadar kullanabilirsin doktoru demişti sonuçta sadece folik asit değil takviye ilaç içerisinde her vitamin var. Benimde doktorum folik asidi 12.haftada bıraktırdı decavite başlattı