Ela20 ben almanya da yaşıyorum ve burda Kinderkraft olarak geçiyor o marka, sanırım aynı marka dan bahsediyoruz 😆 ben de o markadan bebek arabasını aldım ve çok memnunum. Cok agir degil ve sürmesi çok kolay ve hafif, kaliteside cok güzel. Biz cok memnunuz ve cok beğeniyoruz. Bizimkisi ama baska model.