Tugce_533 Kızlarr 32+1 hamileyim. Dün kontrole gittim sancım çıktı açıklık var mı diye bakıldı ve serum takıldı. Sonrasında kanama oldum ve çok kötü bel agrısı cektim cekiyorum da. Başına gelen var mı
Rabismomm4 Tugce_533 benimde erken doğum riski var ultrasonda bile sancılarım çıkıyor sürekli iğne ve ilaç kullanıyorum ama benim Dr um alttan muayene etmedi etmeyide tercih etmiyor ağrıyı artırır ve kanamaya sebeb olur diye