Esra-2010 Dün sabah nişanımın gelmesiyle beraber 3 cm açıklık oluşmuş. Sabaha kadar da düzensiz bir şekilde geldi gitti. Sizce bebeğim tahmini ne zaman gelir. Bu şekilde bekler miyiz yoksa gün içinde gelir mi tecrübeli annelerim yoru yapar mı 🤗
2-prensesannesiii Esra-2010 Benim ikindi vakti 5 te nisanim gelmişti akşam 8.30 hastaneye gittiğimde de 3 cm açılma varmış. Doktor direk yatış verdi. Gece 3.45te kendi sancimla dogdu
Ozgepoyrazaden Esra-2010 o hiç belli olmuyor çiçeğim . Eltim nişanı geldikten 2 saat sonra 8 cm açılmıştı . Benim suyum geldi 14 saat sonra binbir çabayla anca doğurmuştum .
N_A_Z_L_I_M Esra-2010 İki gündür resmen sancı çekiyorum belden kasıktan giriyor ama düzensiz ne zaman gelecek diye bekliyorum bende nişan filan gelmedi ama baya sancim var Senin nişanın gelmiş benim ilk doğumum da nişan geldikten 2 gün sonra doğum olmuştu 🥰
ekull Kasık bölgeleriniz de agrı oldu mu benim de geceden beri kasık bölgelerime agrılar giriyor suan da da yine aynı sancı şeklinde geliyor
2-prensesannesiii Esra-2010 Sadece evdeyken sıcak suya oturmustum ve squat yapmistim hastanede hiç birşey yapamadım sadece yattım