Ilkayy benimde düşük gelmisti b12 degeri igne verdiler doktor izin verdi vurdurdum sonraki aylarda yinr düştü hap vermek istediler doktorum izin vermedi igne yazdilar vurdurma dedi aldim elimde patladi igneler cok b12 ignesine ve hapina doktorlar oozitif yaklasmiyorlar doktorunuzu dinleyin derim ben