Kızlar 31+6 olduk bugün. Dün 2 cm açıklıkla hastaneye yattim müşade altinda tutuyorlar. Doktorlar bebek 2 kiloyu gecmiş doğumu durdurmaya çalışacağız ama erken doğum olursa da korkma ciğer geliştirici iğne yapacagiz, doğum olursa bir süre küvözde kalbilir dediler. Aranizda bu durumu yasayan var mi ? Varsa süreç nasıl geçti bilgi verebilir mi ? Gözüme uku girmedi dünden bu yana.