Günaydın kızlar ☀️Bugün suni ile sancı verilip doğum başlatılacak inşallah 🙏🏻 saat 8 de yatışım var ama ben heyecandan erkenden uyandım 🙈 Uygulama da “bebiş doğdu ” butonunu görmek de nasip oldu 😅 Allah hepimize kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin . Güzel kızıma kavuşmaya saatler kaldı artık son düzlükteyiz, benim için dua ederseniz çok sevinirim görüşmek üzere 🤍🌸