Hemsireanne7979 nboran benimde eski calistigim hastane yeni ayrildim dogum konusunda tavsiye ederim züleyha hanima aslaaa gitmeyin derya hanimi tavsiye ederim
nboran Hemsireanne7979 bende Sibel hanıma gidiyorum sancı odasına eşlerin girmemesi beni çok geriyor çünkü bayan refakatçim yok bugün veya yarın doğum suni ile başlayacak tek başıma nasıl yapabilirim yardımcı olur mu ebe ve hemşireler