24 haftalık gebelıkte kasık agrısıyla acile gittim benı dogumhaneye aldılar ve acılma varmı dıye baktılar. Cok agrılı oldu benim. Megerse bobrek kumu düşürüyormuşum. Ebelerin bana dedıgı asla normal dogum yapamazsın. Pelvis kemiğin cok aşağıda ve çatıların cok dar dedı. Acıkcası bu durum benı üzdü çünkü normal doğum istiyorum:(